۵؍۱۱؍۱۳۹۱ ۲۳:۵۵
کدوم عید؟
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۱:۲۹
چون صبر کلید آمد!
🌹❤️
🌹❤️
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۹:۱۴
به به، بسیار زیباست 🌹
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۹:۴۷
خداوكيلي چقدر به اين جمله " هر روزتان نوروز باد" ايمان داريم ؟
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۱۵:۲۶
گفتم که لبت، گفت لبم آب حیات گفتم دهنت، گفت زهی حب نبات
گفتم سخن تو، گفت حافظ گفتا شادی همه لطیفه گویان صلوات
گفتم سخن تو، گفت حافظ گفتا شادی همه لطیفه گویان صلوات
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۱۵:۳۲
گوشم شنید قصه ایمان و مست شد کو قسم چشم صورت ایمانم آرزوست
یک دست جام باده و یک دست جعد یار رقصی چنین میانه میدانم آرزوست
میگوید آن رباب که مردم ز انتظار دست و کنار و زخمه عثمانم آرزوست
من هم رباب عشقم و عشقم ربابیست وان لطفهای زخمه رحمانم آرزوست
باقی این غزل را ای مطرب ظریف زین سان همیشمار که زین سانم آرزوست
یک دست جام باده و یک دست جعد یار رقصی چنین میانه میدانم آرزوست
میگوید آن رباب که مردم ز انتظار دست و کنار و زخمه عثمانم آرزوست
من هم رباب عشقم و عشقم ربابیست وان لطفهای زخمه رحمانم آرزوست
باقی این غزل را ای مطرب ظریف زین سان همیشمار که زین سانم آرزوست
نظر شما