سوال
۵؍۱۱؍۱۳۹۱ ۲۳:۵۵
کدوم عید؟
ساناز
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۱:۲۹
چون صبر کلید آمد!
🌹❤️
سان شان
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۹:۱۴
به به، بسیار زیباست 🌹
علي
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۹:۴۷
خداوكيلي چقدر به اين جمله " هر روزتان نوروز باد" ايمان داريم ؟
شوکوفیل
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۱۵:۲۶
گفتم که لبت، گفت لبم آب حیات گفتم دهنت، گفت زهی حب نبات
گفتم سخن تو، گفت حافظ گفتا شادی همه لطیفه گویان صلوات
یلدا
۶؍۱۱؍۱۳۹۱ ۱۵:۳۲
گوشم شنید قصه ایمان و مست شد کو قسم چشم صورت ایمانم آرزوست
یک دست جام باده و یک دست جعد یار رقصی چنین میانه میدانم آرزوست
می‌گوید آن رباب که مردم ز انتظار دست و کنار و زخمه عثمانم آرزوست
من هم رباب عشقم و عشقم ربابی‌ست وان لطف‌های زخمه رحمانم آرزوست
باقی این غزل را ای مطرب ظریف زین سان همی‌شمار که زین سانم آرزوست
نظر شما
😊
    [حذف مشخصات]
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده وبلاگ نمایش داده خواهد شد