سعید
۱۲؍۱؍۱۳۹۲ ۱۳:۳۹
و وقتی هم که پایه های فطری انسان شکل بگیرد و استوار بماند ، در آنصورت خوبی متبلور است
۱۲؍۱؍۱۳۹۲ ۲۱:۱
اگر فکر کنید میبینید، هیچ چیزی دارای مفهوم نیست زیرا آن زمان که هیچ کس نبود که بیاندیشد،  هیچ کس هم نبود که اتفاقات را تفسیر کند.  < کارل گوستاو یونگ>
شوکو فیل
۱۲؍۱؍۱۳۹۲ ۲۱:۵۲
کیفیت خوب نبود ،نشد تا آخر گوش کنم!!!!
تا با تــــــــو بـــــوم نخسبم از یاریها
تا بی‌ تو بـــــــوم نخسبم از زاریها

سبحان‌ الله کـــه هـــردو شب بیدارم
تو فـــــــــرق نگـــــر میان بیداریها
یلدا
۱۲؍۱؍۱۳۹۲ ۲۳:۳۵
ای که میجوئی برون از خویشتن دلدار خویش

در درون جان تست از خویشتن جویار خویش

پردهٔ دلدار تو جویای دلدار تو است

جستجو بگذار تا بینی رخ دلدار خویش

بگذر از دری که آب و گل بود بنیاد آن

مسکن از دل ساز و از جان دار با خوددار خویش

از دل و جان ساز دارو باش خود هم جان و دل

هم دار خویش باش و هم تو خود دیار خویش

گر تجارت میکنی خود را بیار خود فروش

تا زیانت سود گردد باش خود بازار خویش
...
۱۳؍۱؍۱۳۹۲ ۷:۲۷
"ان الله مع الصابرین"!
🌹
سان شان
۱۷؍۱؍۱۳۹۲ ۱۱:۵۲
سلام
در بن دریا به تک آب تلخ
در طلب گوهر رعنا خوش است
نظر شما
😊
    [حذف مشخصات]
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده وبلاگ نمایش داده خواهد شد