morteza.deyanatdar
۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۴:۴۶
با سلام و عرض ادب و احترام
مرتضی میگه:

فیض بردیم اخوی!

آره زمانۀ بدی شده، یوسف هم یوسفهای قدیم ، یوسفهای حالا پیرهنشون را پشت و پیش می پوشن ناکسا!

همین!!!🌹
ساناز
۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۶:۵۵
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ش...
۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۸:۰
اول اينكه ممنون از خلاصه كردن شعر و ...
يادش بخير نون و پنير و انگور
تو تپه هاي خاكي و پر از نور...
در ضمن بنده از اون هندوانه كه بعضي ها زحمت قاچ كردنش با اوناست رو ميخوام!
🌹😘❤️🌹
Amin
۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۹:۴
❤️🌹
ساناز م.
۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۹:۷
ساده، پر معنی و زیبا بود...
🌹
سان شان
۵؍۴؍۱۳۹۲ ۷:۲۵
سلام

فوق العاده زیبا بود، به دل نشست 🌹
نظر شما
😊
    [حذف مشخصات]
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده وبلاگ نمایش داده خواهد شد