۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۴:۴۶
با سلام و عرض ادب و احترام
مرتضی میگه:
فیض بردیم اخوی!
آره زمانۀ بدی شده، یوسف هم یوسفهای قدیم ، یوسفهای حالا پیرهنشون را پشت و پیش می پوشن ناکسا!
همین!!!🌹
مرتضی میگه:
فیض بردیم اخوی!
آره زمانۀ بدی شده، یوسف هم یوسفهای قدیم ، یوسفهای حالا پیرهنشون را پشت و پیش می پوشن ناکسا!
همین!!!🌹
۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۶:۵۵
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۸:۰
اول اينكه ممنون از خلاصه كردن شعر و ...
يادش بخير نون و پنير و انگور
تو تپه هاي خاكي و پر از نور...
در ضمن بنده از اون هندوانه كه بعضي ها زحمت قاچ كردنش با اوناست رو ميخوام!
🌹😘❤️🌹
يادش بخير نون و پنير و انگور
تو تپه هاي خاكي و پر از نور...
در ضمن بنده از اون هندوانه كه بعضي ها زحمت قاچ كردنش با اوناست رو ميخوام!
🌹😘❤️🌹
۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۹:۴
❤️🌹
۴؍۴؍۱۳۹۲ ۱۹:۷
ساده، پر معنی و زیبا بود...
🌹
🌹
۵؍۴؍۱۳۹۲ ۷:۲۵
سلام
فوق العاده زیبا بود، به دل نشست 🌹
فوق العاده زیبا بود، به دل نشست 🌹
نظر شما