سان شان
۲۱؍۶؍۱۳۹۲ ۹:۵۶
سلام

و بعدش به راه رفتن خودم نگاه می کنم و با او مقایسه می کنم و از این راه رفتن با شخصیت "خود"م مستِ غرور و لذت می شوم
۲۱؍۶؍۱۳۹۲ ۱۹:۱۶
سلام
چه تصویر گویایی...
نظر شما
😊
    [حذف مشخصات]
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده وبلاگ نمایش داده خواهد شد