۲۱؍۶؍۱۳۹۲ ۹:۵۶
سلام
و بعدش به راه رفتن خودم نگاه می کنم و با او مقایسه می کنم و از این راه رفتن با شخصیت "خود"م مستِ غرور و لذت می شوم
و بعدش به راه رفتن خودم نگاه می کنم و با او مقایسه می کنم و از این راه رفتن با شخصیت "خود"م مستِ غرور و لذت می شوم
۲۱؍۶؍۱۳۹۲ ۱۹:۱۶
سلام
چه تصویر گویایی...
چه تصویر گویایی...
نظر شما