morteza.deyanatdar
۲۴؍۵؍۱۳۹۲ ۴:۳۲
با سلام و عرض ادب و احترام
مرتضی میگه:

ای همه هستی تو فرج و ذکر
این دو بنموده ترا هم کور و کر
جذبۀ این دو نه نامش عاشقیست
ور نه عاشق تر ز تو بُد گورخر

همین!!!🌹
۲۵؍۸؍۱۳۹۲ ۱۵:۵۹
سلام.الحق و الانصاف که حرف حقی زدید.من خودم یه انگشتر خریدم که به ذکر لاحول مزین شده.زیباست.اما خب.چقد به دلم قوت داده ؟؟ ایمان من مثه طبل تو خالیه.ممنون.
نظر شما
😊
    [حذف مشخصات]
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده وبلاگ نمایش داده خواهد شد