نازنین
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۵:۲۷
خیلی جالب بود استاد، سپاس.. 🌹
ش...
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۱۰:۷
پادکست خیلی جالبی بود🌹
یلدا
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۱۰:۱۴
یاد باد...
م
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۱۴:۲۴
درود 🌹
سان شان
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۱۸:۳۱
سلام

خیلی جالب بود، وقتی درون انسان معنا و زندگی حقیقی باشد  دیگران را هم با دل خودش می بیند نه با چشم دیگران
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۲۱:۴۲
🌹
نظر شما
😊
    [حذف مشخصات]
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده وبلاگ نمایش داده خواهد شد