۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۵:۲۷
خیلی جالب بود استاد، سپاس.. 🌹
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۱۰:۷
پادکست خیلی جالبی بود🌹
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۱۰:۱۴
یاد باد...
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۱۴:۲۴
درود 🌹
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۱۸:۳۱
سلام
خیلی جالب بود، وقتی درون انسان معنا و زندگی حقیقی باشد دیگران را هم با دل خودش می بیند نه با چشم دیگران
خیلی جالب بود، وقتی درون انسان معنا و زندگی حقیقی باشد دیگران را هم با دل خودش می بیند نه با چشم دیگران
۱۶؍۹؍۱۳۹۲ ۲۱:۴۲
🌹
نظر شما